خرید و فروش و رهن و اجاره
خرید و فروش و رهن و اجاره

خرید و فروش و رهن و اجاره

جنجال بزرگ علیه گزارشگر صدا و سیما به جرم حمایت از پرسپولیس

فوتبالدوستان ایرانی تا جایی که ذهنشان اجازه می دهد به یاد نمی آورند که گزارشگران شهرستانی گزارشی ارائه کرده باشند که تعصب و حمایت گل درشتشان از تیم شهر متبوعشان توی ذوق بیننده نزده باشد ، تا جایی که حتی گاهی لطیفه هایی در این رابطه دهان به دهان چرخیده است .

در این باره گاهی تعصب به تیم شهر گزارشگران جوری توی ذوق زده است که برخی به طنز گفته اند که مگر تیم های پرطرفدار تهرانی ، از کشوری دیگر هستند که گزارشگران شهرستانی تنها در رثای تیم شهر خود گزارش می کنند ؟!

حالا در این شرایط گزارش محمدحسن عبدالهاشم پور گزارشگر با سابقه استان مازندران که گزارش بازی حساس نساجی مازندران  و پرسپولیس تهران را بر عهده داشت ، حسابی حاشیه ساز شده است.

عبدالهاشم پور در اقدامی جالب توجه ، بر خلاف دیگر گزارشگران شهرستانی ، گزارش متعصبانه را کنار گذاشت و با بی طرفی کامل به گزارش این دیدار برای بینندگان تلویزیونی پرداخت .

او در طول گزارش خود همانطور که از موفقیت های تیم نساجی گفت ، از پیشینه درخشان فوتبال مازندران داد سخن داد  ، از بزرگی فوتبال این دیار قهرمان پرور سخن راند و عنوان کرد که بسیاری از فوتبالیست های پر افتخار این دیار در سالهای دور و نزدیک در تیم های بزرگ فوتبال ایران توپ زده اند ، به موفقیت های پرسپولیس و برانکو هم اشاره کرد!

اما در حرکتی عجیب گزارش بی طرفانه عبدالهاشمپور  به مذاق عده ای از ستارگان باشگاه نساجی خوش نیامد و آن ها به انتقاد از گزارشگر با سابقه استان مازندران پرداختند .

بسیاری از این بازیکنان به جبهه گیری علیه این گزارشگر پرداختند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.